Coaches online  
  Geen.  

Forum Discussie: Beste Bond van het Jaar   

Moderators: Admin pagina: [1] 
Terug naar forumkeuze | Terug naar forum | Smileys
Icy Cube.nL (01-01-2010 14:52:09)
Icy Cube.nL
BCS Staff
Kampioenenmaker
Toernooi: 145829
Bond: CTT
Ervaring:849

Ranking: 38e
2009 is voorbij en dat betekend dat wij een winnaar hebben! Na een spannend jaar van stuivertje wisselen tussen onder andere The Famous Style, Differen Style, The Young Legends, Serious Fun & Spartacus is er uiteindelijk één bond winnend uit de strijd gekomen.

Met een (voorlopige) voorsprong van 975 punten kan Different Style niet meer ingehaald worden door nummer 2 The Famous Style en mogen zij de titel 'Beste Bond van het Jaar' op zich nemen. In bondwars presteerde deze bond het meest constant en ook in de Bond Masters was deze bond net iets beter dan de concurenten.

De top 3 van 2009*:

1. Different Style - 8550 punten
2. The Famous Style - 7575 / 8075 punten**
3. Serious Fun - 6875 punten

*Overige scores kunnen teruggevonden worden op http://bestebondvanhetjaar.awardspace.com

**The Famous Style kan nog 500 punten krijgen i.v.m. een bondwar die nog gaande is.

Nogmaals mijn felicitaties aan alle leden van Different Style, in mijn ogen een terechte winnaar als we over het hele jaar kijken!

Dit brengt ons in 2010. Na lang nadenken is besloten alsnog door te gaan met een 2e jaar van dit evenement. Ten eerste wil ik melden dat ik dit jaar niet alles in mijn eentje ga doen. Het bleek allemaal toch meer werk te zijn dat ik dacht, dus hulp kon ik wel gebruiken. De meesten van jullie kennen hem oa als organisator van de Bond Masters, maar vanaf nu is hij ook mede-organisator van de Beste Bond van het Jaar. Hier heb ik het natuurlijk over Berry aka B. van Veen. Berry en ik hebben het jaar 2009 onder de loep genomen en hebben een geheel nieuw regelement gemaakt:

Alle bonden zijn automatisch ingeschreven voor de Beste Bond van het Jaar competitie.

Bondwars
Eisen aan een bondwar:
- Beide bonden moeten zijn ingeschreven voor de Beste Bond van het Jaar
- Voor de 1e groepswedstrijd moet er een PM worden verstuurd naar de organisatie van de Beste Bond van het Jaar. Deze PM moet door beide bondvoorzitters worden gestuurd met daarin de namen van beide bonden en een link van de bondwar. De bondwar is pas geldig als er van beide bondvoorzitters een PM is ontvangen.

Punten:
Winst bondwar = 200 punten
Gelijkspel bondwar = 100 punten
Verlies bondwar = 0 punten
Gelijkspel bondwar in gemiddeld aantal punten hoeft geen gelijkspel bondwar te betekenen. Mocht het totaal aantal punten van de ene bond hoger liggen dan het totaal aantal punten van de andere bond dan wordt dit ook gezien als winst bondwar.

Bonuspunten:
Toernooiwinst = 25 punten
Bondwars spelen tegen 5 of meer verschillende tegenstanders = 100 punten
Bondwars spelen tegen 10 of meer verschillende tegenstanders = 200 punten
Bondwars spelen tegen 15 of meer verschillende tegenstanders = 400 punten
Van de bovenstaande opties voor bonuspunten voor het spelen tegen verschillende tegenstanders kun je er maar 1 krijgen. Als je tegen 15 tegenstanders hebt gespeeld zul je 400 bonuspunten krijgen en niet 700 bonuspunten.

Opsturen van screenshots van de einduitslag:
Beide bondvoorzitters dienen screenshots van de einduitslag (overzicht van aantal punten en overzicht waaruit toernooiwinnaar blijkt)op te sturen naar de organisatie van de Beste Bond van het Jaar. Als er van 1 van de bondvoorzitters de screenshots van de einduitslag wordt ontvangen zal de bondwar meegeteld worden voor het klassement. Mocht het voorkomen dat er geen screenshots van de einduitslag zijn ontvangen en de organisatie van de Beste Bond van het Jaar ook geen screenshots heeft gemaakt van de einduitslag zal de einduitslag niet geldig zijn. Het is dus verstandig om altijd screenshots van de einduitslag op te sturen om het risico te vermijden dat als de andere voorzitter het ook niet opstuurt je de punten misloopt van de bondwar. De verantwoordelijkheid ligt dus bij de bonden zelf.

Meetellen van de bondwar voor het klassement:
Bondwars die in 2010 officieel zijn begonnen (opgenomen in bondwaroverzicht) zullen meetellen voor het klassement Beste Bond van het Jaar 2010.

Bond Masters
Punten:
Ronde verder = 75 punten
Dit betekent dus dat je voor het behalen van de kwartfinales 75 punten krijgt, voor het behalen van de halve finales 150 punten, voor het behalen van de finale 225 punten en het behalen van de toernooiwinst 300 punten. De 75 punten bonus voor toernooiwinst zijn te komen vervallen.

Bonuspunten:
3 coaches van 1 bond in kwartfinales = 75 punten
3 coaches van 1 bond in halve finales = 150 punten
3 coaches van 1 bond in finale = 225 punten
3 coaches van 1 bond toernooiwinnaar = 300 punten
Van de bovenstaande opties voor bonuspunten voor het behalen van een toernooironde van 3 coaches van 1 bond kun je er maar 1 krijgen. Als je met 3 coaches van 1 bond toernooiwinnaar wordt zul je dus 300 bonuspunten krijgen en geen 750 bonuspunten.

Meetellen van de Bond Masters voor het klassement:
De punten voor alle bonden die meedoen aan de Beste Bond van het Jaar zullen automatisch toegekend worden. Hiervoor is geen speciale inschrijving vereist.

Bondpagina contest
Punten:
Nummer 1 = 300 punten
Nummer 2 = 200 punten
Nummer 3 = 100 punten

Bonuspunten
Nummer 1 in alle Bondpagina contests = 100 punten
Top 3 klassering in alle Bondpagina contests = 50 punten
Van de bovenstaande opties voor bonuspunten voor het behalen van een bepaalde klassering in de Bondpagina contests kun je er maar 1 krijgen. Als je nummer 1 wordt in alle Bondpagina contests zul je dus 100 punten krijgen en geen 150 punten.

Meetellen van het Bondpagina contest voor het klassement:
De punten voor alle bonden die meedoen aan de Beste Bond van het Jaar zullen automatisch toegekend worden. Hiervoor is geen speciale inschrijving vereist.

Legends of BCS League
• Over dit evenement is nog niets bekend. Binnenkort volgt een gesprek met de organisatoren van dit evenement. Na dit gesprek kunnen wij regels op gaan stellen voor dit evenement en deze zullen wij zsm bekend maken.

Al deze regels komen binnenkort op de site te staan, zodat iedereen het nog rustig na kan lezen.

Verder zal de nieuwe site in eenzelfde vorm worden uitgebracht als de Bond Masters. Zodra wij alle voorbereidingen afgerond hebben en de site gereed is zullen wij deze online zetten en de link vermelden in een topic op het Bondenforum.

Rest mij niets anders meer dan alle bonden wederom een sportief jaar te wensen en hoop ik dat alle bonden ook dit jaar weer lekker fanatiek zullen strijden voor de titel 'Beste Bond van het Jaar'!

Namens de organisatie,
Icy Cube.nL
B. van Veen

pagina: [1] 
Terug naar forumkeuze | Terug naar forum | Smileys

Uithaal.nl

De spitspositie van Oranje..
De grootmacht tegen de dwerg..
Cartoon:Nederland-Finland..
De loting: FC Twente..
De Loting: Ajax..