Coaches online  
  Geen.  

Forum Discussie: Wijzigingen in de staff   

Moderators: Admin pagina: [1] 
Terug naar forumkeuze | Terug naar forum | Smileys
Icy Cube.nL (05-02-2010 15:54:11)
Icy Cube.nL
BCS Staff
Kampioenenmaker
Toernooi: 147688
Bond: CTT
Ervaring:871

Ranking: 37e
Beste coaches,

Sinds vandaag is er het een en ander verandert bij ons in de staff. We zullen van voor af aan beginnen.

Ten eerste gaan wij afscheid nemen van onze Chef Plato. Hendrie heeft jarenlang in de BCS staff gezeten en heeft hierin verschillende functies vervuld. De laatste tijd was hij wegens grote drukte niet echt actief meer en is besloten om hem uit de staff te zetten. Hendrie, bedankt voor alle jaren !

Na overleg is besloten dat ikzelf de functie van Hendrie over zal nemen. Ik schuif dus door van Bondsupport naar Chef. Voor de mensen die mij nog niet kennen zal ik me nog even kort voorstellen:

quote:

Maikel is de naam, ondertussen alweer 20 jaartjes jong en woonachtig in Waalwijk. Momenteel student aan de Radboud Universiteit te Nijmegen, eerstejaars Bioloog. Bevalt me vooralsnog uitstekend! Sporten doe ik de laatste tijd niet meer, heb wegens schooldrukte en blijvende rugklachten een tijdje terug mijn o zo geweldige volleybalcarriere stop moeten zetten.

Verder ben ik in een ver verleden nog moderator van het AV forum geweest, waarna ik doorswitchte naar de staff als Bondsupport. Nu, zo’n 13 maanden later, mag ik mezelf Chef noemen. Ik hoop op een leuke en gezellige samenwerking met de overige coaches, maar dat gaat in mijn ogen allemaal goedkomen!

Vragen kunnen altijd gepm’t worden, mocht je heel veel interesse in mijn verdere levensverhaal oid hebben=).

Nu is, door deze verschuiving, de functie van Bond Support vrijgekomen. Na overleg met de gehele staff is besloten om Brugesboy_1990, ook wel bekend als Aron, deze functie aan te bieden. Mede dankzij zijn goede werk als mod voor de afgelopen 14 maanden en het feit dat Aron een actieve BCS’er is is besloten hem deze functie aan te bieden. Hij nam deze functie met plezier aan en mag zich vanaf nu Bond Support noemen. Ook Aron stelt zich nog even voor voor de mensen die hem nog niet kennen. Ik waarschuw alvast, het is een flink boekwerk:

quote:

Goedemiddag coaches,

Ik ben dus zoals jullie zien de nieuwe bondsupport. Voor ik een aanbieding kreeg om als bondsuport aan de slag te gaan, was is actief als moderator van het bugs en fouten forum.
Een job die ik van de eerste tot de laatste dag met veel genoegen gedaan heb want ik help graag mensen.

Even wat meer over mezelf. Ik ben Aron Vansteenlandt, op 25/12/2009 werd ik 19jaar jong. Ik volg hotelschool aan Ter Duinen in Koksijde, 1 van de toppers op vlak van hotelscholen in de wereld. In mijn klas zitten jongens uit alle hoeken, iemand van Nederland ook. Dat maakt het net leuk om daar op school te zitten, die verschillende culturen. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar. Eerder dit jaar deed ik 3weken stage in een sterrenzaak in Valencia in Spanje, een leerrijke ervaring. Mijn ouders baten een frituur uit.

Op bcs, begon alles voor mij op 4 februari 2007, donderdag speelde ik dus 3jaar bcs. Na een tijdje zonder licentie te hebben gespeeld, bestelde ik een licentie. Kreeg een aanbieding om A*A te joinen, wat ik ook deed. Toen was ik echter niet actief, deed alleen de opstelling enzo. Na een maand, stopte die bond, toen kreeg ik een aanbieding van TCOB, de bond waar voor mij alles echt begon. Deze bond draag ik nog altijd in m’n hart, het is een tijd(10maanden) die ik nooit zal vergeten. Van de 10maanden dat ik lid van TCOB was, was ik zo’n 6maand vice voorzitter. Na 10 maand werd ik gevraagd om de hoofdbond –TC- te joinen, dat werd echter geen succes jammer genoeg. Na een 3tal weken vertrok ik richting Anarchy99, daar zat ik zo’n 2tal maanden, tot ik samen met enkele vrienden The Kooks oprichtte.

Die bond ging goed in het begin maar na een tijdje raakte ik m’n motivatie kwijt(na 4maanden), toen joinde ik Bullet-proof op 17/11/2008, ik zit dus al zo’n goed jaar en 3maanden in Bullet-proof. Op dit moment ben ik er voorzitter met Roeleskens als vice, samen met hem en de leden heb ik b-p weer actief gekregen! Voor ik voorzitter werd, was ik een hele tijd vice met roeleskens als voorzitter.

Ik wil de rest van de staff en gamebasics bedanken voor de kans die ze me gunnen, verder bedank ik mij ex-collega’s van het bugs en fouten forum, Delichris en Bruudmitch. Beiden bedankt voor de leuke tijd samen.

Ik hoop dat ik heel wat kan beteken voor de bonden, Als de voorzitters, vice’s of leden vragen hebben over bepaalde dingen moeten ze niet aarzelen om mij een pm te sturen.

Hopend op een goeie samenwerking
Met vriendelijke groet

Brugesboy_1990/Aron

Namens de gehele staff wens ik Aron erg veel succes en plezier met zijn nieuwe functie!

pagina: [1] 
Terug naar forumkeuze | Terug naar forum | Smileys

Uithaal.nl

De spitspositie van Oranje..
De grootmacht tegen de dwerg..
Cartoon:Nederland-Finland..
De loting: FC Twente..
De Loting: Ajax..